خاک ایران جای نفوذها و توطئه‌های دشمنان نیست
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده نیروی زمینی ارتش:

خاک ایران جای نفوذها و توطئه‌های دشمنان نیست

 امیر سرتیپ حیدری گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود، حرکتی که اقدام همه‌ جانبه تمامی نیروهای دفاعی ایران را در بر می گرفت.
فرمانده نیروی زمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی های لازم در جهت دفع هرگونه تجاوز دشمنان انجام شده است و ما اجازه هیچگونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم.
وی با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان، پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای آنان بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده است و این قدرت در مسیر منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد .
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با ادامه پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان، خاطرنشان کرد: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که  تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند.
سرتیپ حیدری در رابطه با رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: رزمایش‌ها در طول سال به صورت تخصصی و موضوعی همانند رزمایش های بالگردی، رزهی و ..... انجام می شود و در سال 1396 نیز در چند نقطه از کشور این رزمایش ها  را برگزار می کنیم.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: